Skogen doftar av växter och mylla
En varm vind sveper sin melodi mellan träden, där grenar stolt visar sitt ljusspel.

Kylan biter hårt i huden och min rödrosiga kind färgas gul av solens sänkande strålar

En plötslig vindpust skakar liv i den röda mattan jag förärats vandra på
vars färgsprakande yttre inte kunde vara mer dött

Oförlöst rus fladdrar till i ögonblick och sluts igen
Och jag fick vara där…
Vilket ynnest det är att kunna se med ett par ögon

One thought on “

  1. Aaah så tjusigt en bild som gör mig varm, känns så sommrig för mig. Underbara Anna reflexer och sköna mönster en touch som du behärskar väl om inte bäst 🙂 , härlig soft och sudd i bilden som gör att blomman till höger liksom träder fram ur bild.
    Så bara finns den där efter att sett det mest uppenbara. Fjärilen en fin punkten över i:et upptäckt 🙂 en dimension till…
    Får titta på denna bild när det är mörkt, kallt och trist ute, då kommer den att hjälpa mig att bli varm och komma upp från vintersvackan 🙂

    /Kalle

Kommentera

