Skip to content

Kossan Bernie

september 15, 2010

Aldeles nyss fick jag mig ett mycket gott skratt då vi på atlején delgav varandra visdomsord av barn.

Vår atlejesamordnares kompis hade jobbat på dagis där barnen fick berätta om de låtar de tyckte bäst om .. och vissa valde imse vimse spindel, medan andra mer ”utvecklade” valde  te x Britney Spears.

Men en speciell unge gillade bäst …….Kossan Bernie?

Har du hört den någongång?

Det är jag övertygad om att du har:

😉

3 kommentarer leave one →
  1. september 15, 2010 5:42 e m

    Ha ha haa…. Den var rolig.

    Nu kommer jag bara att ha den nya texten i skallen när jag hör låten.

    Må gott
    #555 Chrille

    • september 15, 2010 6:27 e m

      Jamen visst är det kört? Jag är numer förstörd jag med;-)
      Kossan BEEERNIE BERNIIE – hehe

      Tack för att du kikade in Chrille:-)
      //Mvh Anna

  2. september 16, 2010 10:47 f m

    Hahaha…den var bra och denna text tolkning fick denna gråmulna dag att bli ljusare och skina en stund :))

    Mvh Kalle

Kommentera

